Promocje i druk zmienny

Etykiety promocyjne mają za zadanie wzbudzić zainteresowanie konsumenta bardziej niż pozostałe linie produktów. Dlatego też wykorzystuje się tutaj przykuwające wzrok projekty graficzne, nietypowe kształty, wyraziste kolory, fluorescencyjne materiały, a także umieszcza się na etykietach unikalne kody, dzięki którym możliwe jest przeprowadzenie np. loterii lub konkursu.

CHARAKTERYSTYKA

  • ciekawy projekt, żywa kolorystyka, nietypowe kształty
  • możliwe fluorescencyjne materiały lub farby
  • możliwość zastosowania nadruku zmiennego (naniesienia unikalnych kodów lub danych dla każdej etykiety). Dane mogą być wdrukowane, według dowolnie przyjętego formatu, z wcześniej przygotowanej bazy danych, losowo, narastająco lub malejąco na każdej ze stron etykiety: na warstwie wierzchniej, po stronie kleju, lub pomiędzy dwiema warstwami etykiet (w przypadku etykiet wielostronicowych)
  • nadruk zmienny może być wykorzystany również do „ścisłego zarachowania” dostarczonych etykiet, do archiwizacji dokumentów i personalizacji przesyłek

ZASTOSOWANIE / BRANŻE

promocje, promocje z loterią, akcje marketingowe, archiwizacja dokumentów

ZOBACZ TAKŻE:

Etykiety wielostronicowe PEEL-OFF
Systemy drukująco-etykietujące

Promocje i druk zmienny

Categories:
GermanEnglish