Etykiety samoprzylepne wykorzystywane w branży chemii gospodarczej i przemysłowej spełniają rolę marketingowo - informacyjną. Tworzą wizerunek produktu i przekazują wymagane przez prawo informacje i ostrzeżenia.

Charakterystyka:

  • podniesienie atrakcyjności etykiety dzięki wykorzystaniu dużej liczby zdobień, mi.in.: cold-stampingu (złocenia, srebrzenia), embossingu (tłoczenia)
    i kilku rodzajów lakieru (puchnącego, matowego i błszczącego).
  • stosowany papier lub folia (PE i PP) z bardzo mocnymi klejami, w zależności od rodzaju tworzywa, z którego wykonane jest opakwanie (kanister, butelka, itp...) oraz warunków produkcji, magazynowania i stosowania produktu (trudne warunki produkcji, zapylenie, wilgoć, migracja substancji drażniących, niskie lub wysokie temperatury na magazynie, eksponowanie produktu "pod gołym niebem", laem i zimą)

Dodatkowe informacje / możliwości:

  • możliwość zwiększenia trwałości etykiety poprzez zabezpieczenie warstwą laminującą
  • możliwość zastoowania secjalnych farb o zwiększonej odprności na promieniowanie UV (pomocne, w przypadku, gdy proukt wystawiony jest na zewnątrz i działa na niego promieniowanie słoneczne, np. płyny do spryskiwaczy na stacjach benzynowych)

Zastosowanie, przykłady:

  • produkty chemii motoryzacyjnej, np. płyny do spryskiwaczy, kosmetyki samochodowe, oleje
  • produkty chemii gospodaczej, np. płyny do prania i płkania, środki czystości
  • produkty chemii przemysłowej, np. beczki z chemikaliami

Zobacz także: